Întrebări frecvente:
1. Livrați și în străinătate?
Nu, momentan livrăm coletele doar pe teritoriul României.
2. Livrați prin poștă?
În prezent am decis să nu mai colaborăm cu Poșta Română datorită întărzirilor și experiențelor negative cu procesul livrării.
3. Există un magazin fizic unde putem vedea firele?
Din păcate, produsele se pot achiziționa doar prin intermediul site-ului .
4. În cât timp ajunge coletul?
Procesarea comenzilor durează până la 24 h în zilele lucrătoare la care se adaugă 2-4 zile în tranzit până ajunge la dvs.
În localitățile mici livrarea poate fi întârziată .Acest lucru nu ține de noi ci de modul de operare al firmei de curierat.
5.Se poate face retur?
Da, returul se poate realiza în condițiile prevăzute la secțiunea Politica de retur.
6. Putem alege o dată și o oră a livrării?
Din păcate nu putem garanta data și ora livrării, deoarece acestea depind de politicile și rutele curierilor implicați în livrarea coletului din localitatea dvs.
7. Cum vă putem contacta în caz de nelămuriri?
Suntem disponibili prin mail la contact@merino-yarn.ro
8. Există transport gratuit?
Da, pentru cumpărături de peste 300 RON .
9. Se pot prelua coletele de la sediu ?
Din pacate nu mai asiguram acest serviciu.Dorim sa utilizam in alt mod resursele noastre , pentru a creste eficienta.
10. Pot alege eu ce tip de curier doresc?
Din păcate nu.Colaborăm cu cele mai serioase și ofertante firme de curierat, astfel încât coletele să ajungă cât mai prompt la dvs.
11.Care sunt costurile de livrare?
12.Cum pot urmări comanda mea?
13.Ce fac dacă livrarea întârzie?
14.Cum procedez dacă produsele primite nu corespund comenzii?
Suport clienti
contact@merino-yarn.ro